måndag, januari 16

sjuk

Jag sitter hemhemma i soffan, var jag suttit i princip hela dagen och gårdags kvällen också. Har gått och fått en ganska ordentlig snuva och nyser, nyser och nyser. Konstant. Och så har jag snutit mig så mycket att jag känner mig som Rudolf med röda mulen. Har ändå inga andra symptom på någon flunssa än snoret och jag mår annars relativt okej. Men eftersom jag inte kan gå någonstans utan att snora ner alla runtomkring mig, har jag spenderat dagen tillsammans med mina två bästa vänner. Eller tre egentligen, men det kändes lite väl äckligt att fota alla använda näsdukar.

Imorgon teoriprov. Igen. Men nu kan jag åtminstone inte göra något mera, har läst som en galning och det känns som att jag kan boken bak och fram utantill.

Kuva otettu 16.1.2012 klo 16.08 #7
Kuva otettu 16.1.2012 klo 16.10 #3

1 kommentar:

Emzi sa...

Voi nej, stackarn! Krya på dig!