onsdag, februari 15

god morgon

Hade kanske konstigaste natten någonsin. Vaknade först fyrtiofem minuter efter att jag somnat vid tolv-tiden till någon fruktansvärd mardröm. Sedan sov jag hela natten som en stock, har tydligen inte hört väckningen klockan åtta, försov mig och vaknade elva efter att ha drömt om att en bekant köpt till mig en enorm lägenhet med egen restaurang. Helt normalt. Jag var smått besviken när jag vaknade och såg mig omkring i mina 21 kvadratmeter...

I alla fall så försov jag mig alltså ganska rejält från bloggdagen jag var på väg till så jag beslöt mig för att bara stanna hemma och ta det lugnt istället för att stressa ihjäl mig och rusa in mitt i programmet. Så det blev en lugn och skön morgon (förmiddag) för mig stället. Måste medge att det inte är så dåligt det heller. Kommer inte ihåg när jag senast skulle ha haft tid att dricka kaffe i sängen på morgonen.

IMG_7890
IMG_7898

Nu står förhandsuppgifter till TeaKen på programmet och senare ikväll skall jag gå och se min vän Stellas skolproduktion. En riktigt skön dag skall det bli med andra ord. Ha det så jättebra ni med!

1 kommentar:

Emzi sa...

Vi ses ikväll! :D