måndag, mars 26

veckoslutsfeelisar

Huhhu vilket veckoslut. Är alldeles totalt slutsåld hela jag. På fredagen var det Stellas och Fridas gemensamma födelsedagsfestligheter som gällde. Kul hade jag och det blev inte många timmar sömn innan lördagsförmiddagen och ishallens loppis med Kati. Att sälja på kirppis efter alldeles jätte för lite sömn är kanske inte direkt det skönaste tidsfördrivet. Otroligt nog lyckades vi dessutom ta oss ut i nattlivet ännu på kvällen och ännu otroligare är att vi dansade så mycket att det är lite galet. Otroligt.

Idag har jag varit på jobb i 10 timmar och är nu så trött att det också är lite galet. Men ändå är jag vaken... Nå, motiverar mitt galna val med att jag supermycket kände för att blogga när nu veckoslutet blev så tyst på den fronten. Tror jag skulle behöva semester efter helgen, men nej. Imorgon lär det inte bli mycket bättre. Ja, egentligen är hela början av veckan lika med jobbjobbjobb. Men vad händer sen då? Jo vet ni, sen händer det Spaaanieeen. Bara tre hela dagar och så bär det av. Sjuukt så tiden gått fort.

Nu skall jag sova innan jag somnar över tangentbordet. Sov så gott!

Inga kommentarer: