fredag, april 6

BEHÖVER SEMESTER

Huhhu.

Vilken resa alltså.

Tror jag behöver semester efter en semester. Men helt bäääst har vi haft det. Värme, sol, god och billig mat, ännu billigare dricka, pina coladas i mängder, shopping, låååånga kvällar och korta nätter, många nya bekanta och finaste minnen. På riktigt tusen bilder. Varför, varför skall alla resor vi gör vara så sjukt fantastiska?

 Vill dö lite nu. Finland är verkligen deprimerande efter att i en veckas tid varje morgon vaknat (eller ibland gått och lagt sig) i synen av ett glittrande turkost hav just precis under dina fötter. Snälla ta mig tillbaka. Typ nu.

 Var dessutom så hääär nära att vägra betala mina uppköp i min när-Siwa idag. 24,90 för bara några basic grejer att fylla kylskåpet med? Really? Really? Ånnu igår hade jag kunnat leva på det en vecka. This sucks.

Inga kommentarer: