lördag, april 28

TODAY

Idag har jag


Kuva otettu 28.4.2012 klo 0.40 #6

stigit upp klockan halv sju efter fyra timmars nattsömn för att träna. Jag. Nog är jag lite stolt.

ätit fetasallad till lunch tidigare än jag vanligtvis äter frukost.

speglat mig i evighter i JC bara för att en viss scarf är så sjukt perfekt. Om om jag får lön på måndagen går jag raka vägen och bär den med mig hem. Lite måste man ju unna sig själv också.

Kuva otettu 28.4.2012 klo 0.44

träffat en fin småkusin och haft fina samtal.

blivit bjuden på film av en annan fin typ. Såg Hunger games. Den var fantastiskt smart.

ätit popcorn till middag.

Kuva otettu 28.4.2012 klo 0.43 #5

kommit hem till en städig lägenhet, ett fullt kylskåp och förstått att jag i morgon får sova så länge jag vill.

Kunde inte slutat bättre.

Kram.

Inga kommentarer: