onsdag, juni 27

KANSKE DET DU LETAR EFTER

IMG_75192
IMG_75142

Det här inlägget är dedicerat till min frissa. Anne. Hon är den trevligaste frissan man någonsin skulle kunna få. Och den bästa också dessutom.

Jag har gått hos Anne på Salon Headoffice i något som ett år. Hamnade dit via några sammanträffanden  och tänker så inte byta ut henne mot någon annan så länge jag får bestämma. Förutom att Anne är finlandssvensk, är hon dessutom som sagt otroligt duktig och erfaren, undervisar blivande frisörer och är helt medveten om alla de senaste trenderna. Man kan alltid känna att hon lyssnar och verkligen förstår och gör allt för att nå just ett sådant resultat som jag önskar mig. I hennes behandling kan man alltid sitta säker.

Salon Headoffice är också ett litet och mysigt ställe, beläget på Norra Järnvägsgatan 14 i Kampen. Priserna är lite under normal nivå i huvudstadsregionen och tider är heller inte alltför svåra att få. Skriver om det här för att jag vill stöda små företag och speciellt just Headoffice verksamhet. Tycker de förtjänar så mycket positiv feedback och reklam de bara någonsin kan få.

Ett stort tack Anne!  

Inga kommentarer: