måndag, augusti 20

NEW START

yourssincerelyheader1
yours sincerely på bloglovin



Jag har bloggat i över ett halvår nu och det känns som så otroligt länge. Längre än jag någonsin trott jag skulle klara av att fortsätta. Men bloggandet har varken varit en tyngd eller plikt, tvärtom, bloggen har för mig blivit en viktig del av mitt liv och jag skulle inte alls kunna tänka mig att sluta. Nu är den en del av mig. 
---


För en tid sedan började jag fundera en hel del kring bloggen. Hur jag skulle vilja utveckla den, hur jag önskar att bloggens framtid skulle se ut och vad jag med den vill åstadkomma. Jag kände att det behövdes något nytt, fräscht och mer likt mig, något som kunde börja den nya tid för mig, mitt liv och bloggen som kommer att börja om exakt två veckor. Den nya start som flytten till Spanien kommer att vara för mig. Och hur gick det sen skulle handla om bloggen. Och med den gick det ju helt tydligt bra. Från och med nu är det inte längre en fråga. Nu handlar det om mig. 

Så nu kommer nya vindar att blåsa här. Inte kanske så mycket innehållsmässigt till en början, men så småningom mer och mer utseendemässigt, med nya idéer och nya tankar. Och inte minst, under ett nytt namn.


---
Jag vet inte ännu riktigt hur jag skall lyckas styra så många som möjligt av alla eventuella läsare hit till den nya adressen, men jag skall försöka mitt allra bästa.

yours sincerely,
Stefanie

Inga kommentarer: