måndag, oktober 1

COFFEE WITH MILK

Jag sitter på ett brittiskt café för tillfället. Så konstigt att beställa coffee with milk istället för café con leche. I dag skiner solen igen, precis som i går, och det känns minst sagt härligt. Man blir så sjukt fort van vid solen och värmen att jag riktigt undrar vad jag kommer att göra när jag åker tillbaka till Finland. Frysa, antar jag.

IMG_25572
En outfitsbild från någon kväll då jag för första gången på nästan fyra veckor satt på mig långbyxor.

Dagens program ser ut att innehålla spanska-lektion, hyresbetalning (hur trögt är det inte att behöva gå till ett kontor och betala sin hyra i kontanter?), allergibehandling och lite andra små saker att fixa. Med andra ord en vanlig måndag i Fuengirola.

2 kommentarer:

Anni :)) sa...

Ljuvli blogg! Va har du annars fö allergi nä du måst gå till läkaren och få behandling? :)

Steffi sa...

Tack så mycket! :) Jag har hö-och djur allergi, får sprutor mot hund, katt och hö. Vi hoppas att det hjälper, har snart gått ett år av 3 :)