tisdag, oktober 16

2. SPELA TEATER PÅ SPANSKA

I går gick jag medvetet fram i klassrummet med sex blickar, 12 stycken ögon, riktade rakt på mig. Jag gick fram utan mina papper, utan ordbok, utan någonting förutom mig själv och det lilla ordförråd jag har för att spela teater på spanska. Spela kund i en pappersaffär med min lärare som motspelare. Bara en liten, kort scen, men ändå tillräckligt stor för att göra mig nervös. Men jag gick och fick, tro det eller ej, köpt mig ett häfte. Och ett gummi till på köpet.

IMG_34152
Jag tänkte börja med att tillsammans med dagens grej också posta en bild från samma dag. I det här fallet dock en helt random bild av tår och wannabe-konstverk.

3 kommentarer:

Ida sa...

Härlig blogg :D

Steffi sa...

oj tack tack :)!

Steffi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.