fredag, oktober 19

GLITTER NAILS

IMG_35922

Jag hade just köpt tre nya nagellack och satt och väntade en halv timme på bussen hem från köpcentret. Så för att använda tiden till något nyttigt (läs: orkade inte vänta tills jag kommit hem) bestämde jag mig för att provköra nagellacken. Ja, alla tre stycken. Det började med att jag skulle prova det glittriga. Sen ville jag se hur det persika-färgade såg ut på naglarna, varefter jag förstås inte kunde lämna ett oanvänt. Sedan kombinerade jag lite färger och stilar och – tada – så blev det en hand med fem stycken olika naglar.

IMG_35992

Jag måste dock medge att jag är förvånansvärt nöjd med resultatet. För att vara något jag oplanerat målat sittande vid en busshållplats med tre färger jag just köpt. Egentligen för att överhuvudtaget vara något jag gjort till mina naglar. Någonsin. Jag var otroligt nog så nöjd att jag till och med målade andra handen likadan.