lördag, november 24

SATURDAY

God morgon!

IMG_42572
IMG_42592
En frukost från den gånga veckan.

För tillfället sitter jag och äter frukost på ett kafé fast klockan redan är nästan två. Hade väckning klockan elva men sov till ett, haha. Lyckat. Men det var skönt att sova lite extra lördagen till ära när man nu hade chansen. Min dygnsrytm har blivit lite uppochner vänd på sistone och jag har flera dagar hittat mig själv vaken ännu kring fyra-fem på morgonen. Sen har jag dock vaknat vid rätt normal tid och därmed dragit på mig en riktigt ordentlig sömnskuld, koffein-överdos och inte så lätta morgontimmar i klassrummet.

Men jag har haft det bra. Har ju inte delat med mig speciellt mycket om mitt liv här på sistone och det beror helt och hållet på att jag bara helt enkelt inte har haft tid. De enstaka timmarna jag spenderat på datorn har jag använt till annat och överlag har kanske långa kafébesök tillsammans med min kära dator inte varit de första att prioritera. Däremot har långa kvällar och nätter spenderats med trevliga människor jag lärt känna under de gångna veckorna. Med andra ord många fina kvällar av diskussioner, live-musik, bowling och en och annan öl här och där. I kväll blir det festligheter hemma hos en kompis och antagligen en till lång natt att överleva. Men det kommer definitivt att bli en super kväll och hej, det är ju faktiskt lördag.

Hoppas ni har en fin dag ni med!
Kram!

Inga kommentarer: