söndag, december 23

DREAM COLOR

Blir lite mera collage för er men den här gången handlar det inte om vad som redan hänt. Nu är det om vad som kommer att hända nästa veckas fredag då jag alltså skall sätta mig i frisörstolen igen. Nu har jag ju haft rött hår i över ett år. Okej, det har inte varit rött på några månader nu tack vare solen i Spanien, men nu börjar jag ändå känna, hur mycket jag än älskar rött hår, att det skulle vara på tiden att prova något nytt. Och eftersom jag skulle vilja återgå till lite ljusare men ändå inte bli blond som jag varit i nitton år har jag nu kommit fram till något där emellan.
Så kolla bara in kvinnorna här och tänk er en blandning mellan alla. Enkelt skulle man kunna försöka beskriva mitt drömhår för tillfället som guldblond, ränder och skiftande. Vi får se hur nära mina drömmar jag kommer om en vecka!

Inga kommentarer: