tisdag, december 25

FRIENDS

Ett till fint år börjar igen lida mot sitt slut och det till ära tänkte jag nu den här sista veckan vi har kvar fira med lite sammanfattning av de tolv månaderna som gått i form av några små collage (skyller Picmonkey för alla hundra collage på den senaste tiden). Så från och med idag får ni varje dag i en veckas tid en liten inblick på vad mitt år främst bestått av.
---

Så låt oss börjar med det finaste jag har.
Nya, gamla, viktiga som blivit ännu viktigare. Jobbkompisar, teaterfolk, människor man bara råkat träffa – alla de har nu blivit något helt annat. Det här året har innehållit nya bekantskaper efter andra, nya upplevelser tillsammans med de bästa och så många fina minnen att jag inte ens vågar tänka på det. Det känns verkligen som att jag fått många nya vänner för livet och den underbara realiteten att jag inte mist några gamla gör allting bara härligare. Jag har världens bästa vänner, ni är underbara.

Inga kommentarer: