torsdag, februari 14

WALKING THE STREETS OF STOCKHOLM

 Lite mera smått jag fått sparat på telefonen under timmarna i Stockholm

Jag var alltså från vårt gäng den enda som vågade sig ut i iskalla Sverige på söndagen men var absolut okej med det, tvärtom, tyckte det egentligen var riktigt trevligt att bara gå omkring i en rätt så okänd stad utan mål, precis som så många gånger i höst. Men hur trevligt den än var måste jag erkänna att jag frös något otroligt och lyckades dessutom tappa bort mig riktigt ordentligt. Så efter 6km traskande, styva fingrar, kaffe, cola, godis och djupa suckar i brist på en riktig karta, hittade jag mig till slut på en tunnelbanestation och gav upp, tog tåget till centrum och körde lite minishopping istället. Så kan man också göra.

1 kommentar:

Emzi sa...

Jag saknar Stockholm! Massor!