söndag, mars 3

NEW CASUAL SHIRT

Min nya skjorta som jag redan hunnit bli djupt förälskad i. Kommer från Monki när jag i torsdags efter en ytterst jobbig jobbdag hamnade i farozonen och bestämde mig för att dränka mina sorger i mat och något att fylla min garderob med. Fungerar alltid! Köpte dessutom världens finaste tygpåse som nog kommer upp här i något sammanhang förr eller senare.

Kom förresten på att berätta att jag den kommande onsdagen än en gång styr stegen mot frisörstolen. Har inte känt mig riktigt bekväm i håret på den senaste tiden och känner jag behöver lite ljusare nyanser bland allt det bruna. Något guld-skiftande har jag tänkt mig men vi får se vad jag ännu hittar på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,


ville bara säga att du har en jättefin kropp! (Jag är själv tjej haha, men skulle ungefär vilja ha en sådan kropp som du!) :)