fredag, mars 29

OFF TO FUENGIROLA!!

Och så var det dags. Jag inte tro att 3,5 månader gått så fort och att jag faktiskt är på väg tillbaka. I dag. De tre månader som då kändes så otroligt långa har bara flugit förbi och just nu sitter jag och väntar på att stiga i bilen för att åka till flygfältet. Tiden går fort. Det kommer bli spännande att åka tillbaka till det som under hösten blev ett hem och uppleva stränderna, vägarna, restaurangerna efter en så lång tid. Hur kommer det att kännas? Känns Spanien fortfarande som ett andra hem? Det får jag se snart. Trots den här killerflunsan som jag vaknade med i morse är jag taggad, ivrig och redy-to-go, inte skall lite huvudvärk och näsdukar få förstöra min resefeelis!

Har tidsinställt en del inlägg för veckan, håll utkik! Ifall ni vill följa mig under själva resan kan ni kolla upp @stefflindroos på instagram!

En skön påsk alla! Kram!

1 kommentar:

henna sa...

ihana kattoo näin makeita kuvia! :-) Kuten siun blogin kaikki kuvat!