söndag, mars 24

WEEKEND MOMENTS

Har ni haft ett bra veckoslut? Mitt har åtminstone varit ett av de bästa och definitivt mest minnesvärda på länge. Kort sagt har det bestått av inflyttningsfester där jag pinsamt nog gjort mig känd genom att krossa vinglas på golvet som kvällens första programpunkt, träffat många fina människor, skrattat åt mig riktiga magmuskler, köat timtals på keikka och fryst av mig tårna och ändå aldrig ens kommit in, dock väldigt lyckat ersatt det med en massa bordfotboll och Garage. Har också hunnit gå på bio, shoppa, äta massvis med godis, se massvis med Doctor Who och för första gången på jag vet inte hur länge haft lyxen att sova till klockan två på dagen. 

Och veckoslutet är inte ens slut än!
1. Fredagsfin med pink läppstift / 2. Liten blick av lördagens outfit

 3. Fredagskväll med Garage och bordfotboll på Suola / 4. Snygga Suolas coola trappa

 5. Lördagslatte på Robert's Coffee / 6. Ett snyggt linne från Weekday

 7. Silver Linings Playbook på bio med Katarina  / 8. Mysig lördagsnatt med lösgodis och Doctor Who

Inga kommentarer: