tisdag, mars 12

WHAT GOOD IS A LIFE BEHIND THE DOOR?

Nu skall jag skriva litet om något som jag suttit och pantat på alldeles för länge. Något jag inte lyckats formulera i ord här så jag bara låtit bli försöka. Men nu är det nog definitivt dags. Nämligen Spanien. Mer exakt min framtid där.

Om några veckor skall jag göra en liten avstickare till mina hoods på solkusten, var jag spenderade mina några otroliga månader. En vecka tillbaka och känna efter vad det egentligen är som jag saknar så mycket.

För vet ni vad? 

Sedan ännu några veckor framåt från vår lilla resa, närmare sagt 20. April, skall jag tillbaka. Då bär mitt flyg till Malaga för gott. Eller rättare sagt för sommaren. Förhoppningsvis till ett sommarjobb, många nya upplevelser och en tid full av äventyr, möjligheter och nya dörrar. Exakt vad det kommer att bli återstår att se men med säkerhet är det något nytt, roligt och definitivt skrämmande.

Goda nyheter alltså för alla er som gillade min blogg mer som reseblogg!

Inga kommentarer: