lördag, augusti 3

Barbecue time!

There is no real need for decorations when throwing a barbecue party - let the summer garden, in all its vibrant and luscious splendour, speak for itself.
Pippa Middleton

 En måndag någon vecka sedan ordnade jag och två vänner en riktig barbecue ute på en mysig balkong. Innan det hade det simmats i poolen på gården och solats på gräsplanen där intill. Inte någon dålig måndag kan jag säga.

 Okej, jag kan nog inte ta äran för maten. Jag satt ute och beundrade utsikten, drack Corona i kvällssolen och underhöll kockarna med mina högkvalitet-skämt.

Och åt. Väldigt länge sedan jag senast ätit en så simpel, lyxig och otroligt god, hemlagad måltid. Vi satt ute och talade om allt och inget, drack öl och njöt av livet tills solen gått ner och mörkret lagt sig. En väldigt fin kväll.

Inga kommentarer: