onsdag, september 25

Saturday in Mijas

I lördags spenderade jag några timmar i Mijas i kanske världens mysigaste villa. 
 Med kanske världens finaste gård med pool, palmer, blommor och annat sött.

 Som till exempel världens gulligaste hund Sammy. Sammy som tydligen tror sig vara känguru på basis av hennes stil att studsa runtomkring. Jag bara älskar labbisar, kunde ha kidnappat henne när som helst!

 Utsikten. Behöver jag säga nåt?

 Här har vi den sötaste 4-åringen någonsin med den minsta hundvalpen någonsin. Shania som försökte dränka mig i poolen i tre timmar och slickar fötter. Jag är så avundsjuk på hennes rosa prinsessrum att det inte är sant.

 Så roligt har jag int haft på länge i en pool. Med simleksaker och allt.

Vyn ut över solkusten. Måste säga att jag blev smått kär i huset. Är inte något man ät van vid i Finland precis! 

Inga kommentarer: