torsdag, februari 16

onsdagens

Lite bilder på gårdagens klädsel när jag väl kommit upp ur sängen. I det här var jag först på stan på en latte med Emzi och efter det på Novias Kulturproducent linjes föreställning Så kan det gå. En helt fantastisk föreställning alltså. Helt otroligt att en grupp första års studeranden satt ihop en helhet som den med självgjord musik, dans, teater, konst - allt. Blev så fascinerad att jag skulle vilja se den en gång till. Efter föreställningen hamnade vi på något konstigt vis ut i Helsingfors nattliv. Så kan det gå.

Min outfit igår bestod nästan helt av mina shoppingfynd tidigare i veckan. Och jag gillar verkligen skjortan, vilket superfynd. Till dem hade jag mammas gamla halsband som jag också tycker massor om. Vilken tur för mig att hon inte länge använder sina smycken.

IMG_8015
IMG_7942IMG_7940
IMG_8023

2 kommentarer:

Emzi sa...

Jag glömde säga det, men färgen på den där skjortan är fantastisk! Fin är du!

Katarina sa...

Jaaa, fin är du !