tisdag, februari 14

zzz

Jag är så sjukt trött. Det var nästan omöjligt att få upp mig själv klockan sju i morse för att hinna till åtta på jobb. På något otroligt, magiskt sätt lyckades jag ändå, och fast jag typ somnade medan jag och barnen såg på Tom & Jerry, klarade jag på ett lika magiskt sätt ändå hela arbetsdagen utan att få någon total breakdown. Nu känns det dock som om jag aldrig kommer att orka stiga upp mer. Den här sängen är så skön och varm och mjuk... Nej, om två timmar skall jag infinna mig på gitarrlektionen, hur jobbigt den än kommer att bli. Fast jag är dödstrött är jag super taggad på att spela.

Är också jätte sugen på croissanter och till det hjälper inte bilderna på dem jag stekte i min ugn förra veckan. Hur kan croissanter från burk vara så gott? Det var också första gången jag använde min mini-ugn jag fick till julklapp. Helt otroligt att den faktiskt inte väger mer än tio kilo och ryms på ett fönsterbräde, värms upp på två minuter och fungerar ändå precis lika bra som en vanlig. Rekommenderar absolut till alla som inte har lyxen att äga ett kök med ugn.

IMG_7650
IMG_7643

2 kommentarer:

Emzi sa...

Nu blev jag sugen på croissanter!

Steffi sa...

det var meningen ;)