lördag, januari 19

DINNER+MOVIE

Fick som en del av min födelsedagspresent av Katarina en riktig, traditionell film+middag dejt. Igår kväll styrde jag då stegen mot Kinopalatset för att träffa min date och se en riktig non-feel-good-movie - The Impossible. Vad annat kan jag säga om den än definitivt sevärd, emotionell och tankeväckande? Efter filmen gick vi till Iguana för en sen middag, åt såå goda chicken-fajitas och började en äkta feel-good-kväll istället. Har inte skrattat så mycket på evigheter. Och eftersom jag nu hade min fotograf till förfogande blev det några bilder på gårdagens mycket simpla och tråkiga klädsel också. Inget speciellt att vara hypad över men definitivt ändå bättre än alla tusentals leggings+lång tröja+utebyxor combon jag levt i på sistone tack vare jobbet.

Nu har jag ändå veckoslutet till ära lyckats nappa åt mig världens förkylning från jobbet så de närmaste dagarna kommer troligtvis gå åt till att ligga i sängen, se på Doctor Who och dricka varm svartvinbärssaft.

Inga kommentarer: