söndag, januari 13

FOR SALE

 Som jag nämnde tidigare är det alltså igen en gång loppis-time för min del. Har alltså nu i en vecka framöver ett bord på Kaivarin Kanuuna och säljer bort allt mellan himmel och jord, från massvis med smycken från mina egna samlingar till gamla kärl från familjens källarhålor.

 Trots att projektet varje gång är lika ansträngande med allt prissättande, bärande hit och dit och ordnande under veckan, är det lönsamt också. Det var otroligt mycket folk på plats under dagen då jag var och fixade ihop bordet och fick redan på en dag sålt nästan en tredjedel av alla kläder jag hade med mig! Så det här kommer definitivt att vara en trevlig liten boost för min farligt gungande ekonomi.

Så om ni inte har annat för er någon dag den kommande veckan, ta en sväng till Brunnsparken och ta en titt på bord 15. Vem vet, kanske ni gör riktiga fynd i mina gamla skatter ;)

Inga kommentarer: