söndag, januari 27

UK 2013

Hej på er! Tystnaden här har berott på att jag faktiskt varit bortrest under den gångna helgen - inte längre än till Karis men ändå - och haft än en gång tre häftiga dagar på UK. Alltid like fina människor, roligt program, intensiva debatter och oförglömliga stunder. Som årets specialitet har jag också sett en fantastisk liten musikal, gått en effektiv kortkurs i ledarskap och för första gången i mitt liv gått upp i en talarstol för att uttrycka min åsikt!

Dessutom har min nya älskling varit i mycket aktiv användning och här får ni nu mitt livs första instagram-bilder från det gångna veckoslutet!
1. Härligt vinterväder och solnedgång / 2. Mini-smoothie i UK2013 stil - Smutti
3. Karis Svenska Församlings vackra kyrka / 4. Dansa Lonely Style - en stund ur en fantastisk musikal

Om förra årets UK kan ni läsa här!

Inga kommentarer: