torsdag, januari 19

back 2 school

Well, not really, but a back 2 school party, oh yes.

Tänker göra sällskap till mina gamla skolkamrater vid Arcadas back 2 school party ikväll och väntar just precis nu på finaste Kati som skall komma hit till mig och börja kvällen med några drinkar. Har för en gångs skull redan en färdig outfit och idé till smink så idag kommer jag inte vara den man väntar otåligt på. Vilket mirakel.

Imorgon på förmiddagen skall jag se en råversion av en liten film som jag varit med och medverkat i. Det skall bli sjukt spännande, det är ganska så sällan man får se sig själv på film. Kan lägga upp litet bildmaterial från filmningen senare!

Senare skall jag ta mig till tåget (som jag verkligen hoppas fungerar bättre i snön nu än förra året....) och sedan till Orivesi för mina teaterstudier. Skall bli ett intensivt men roligt veckoslut igen. Tar med mig datorn den här gången så att jag kan använda tågresan till något smart som t.ex. att göra alla ogjorda studieuppgifter. Ja, med andra ord antagligen blogga och chatta på facebook.

2 kommentarer:

Frida sa...

Oo, teaterstudier? Låter spännande! :D

Steffi sa...

de e de! TeaKens öppna universitet :)