lördag, januari 21

ORDBOET

Var alltså här några veckor tillbaka med i en kortfilm för ett modersmålsprojekt som min bekant Jolin Slotte arbetar med. Det var helt sjuuukt roligt och filmen blev minst lika bra kom jag fram till när jag var och såg en råversion av den i fredags. Här några bilder från filmen, som jag absolut lägger upp när jag får den.
Dag Bladh_still2
Dag Bladh_still10
Eman Ságan_still7
Eman Ságan_still1
Farah & Fantasia_still7
Farah & Fantasia_still3
Farah & Fantasia_still2
Kaoskalaset_still2
Film och foto av Emil och Artur Sallinen, Clutch-productions
andra skådespelare: Stella Laine, Emma Pemberton, Saara Mattsson, Malin Fagerström
smink: Stella Kurtén

1 kommentar:

Frida sa...

Åh, Emma och Saara ser ju alldeles underbara ut på de här bilderna! Och vad du och Stella är söta :D