söndag, januari 22

torsdagens

Gillade massor min torsdagens outfit men måste säga att kameran verkligen inte gjorde den. Hade på kvällen för en gångs skull dessutom en privatfotograf som bär namnet Katarina, men ändå fanns det inte en enda ens okej bild på mina kläder. Och felet var definitivt inte på fotografen, problemet var rättare sagt en katastrofal belysning, en litet väl aktiv modell och litet väl aktiv alkoholanvändning. Så bilder på nedre kroppen, som bestod av svarta sammetsleggings och svarta ankelboots, finns tyvärr inte. Men det lär ju inte vara alltför svårt att tänka sig heller.

Så typ så såg jag ut på festen på torsdagen.

Och vi bryr oss inte om den fina omgivningen på bilderna, eller hur? Det är så otroligt bra belysning på toaletten hemma hos mamma..

IMG_5907
IMG_5919
IMG_5927

3 kommentarer:

Emzi sa...

Jag kommer aldrig över hur fantastiskt snygg din hårfärg är! Passar dig så bra! Du är så snygg!

Katarina sa...

^ instämmer! kirjotat niin ihanasti! ja hauskasti! "..litet väl aktiv alkoholanvändning"

Steffi sa...

tack ska ni ha båda två! kul att det inte är bara jag som gillar den :D

kati: heheh no siitä jos jostain todellakin oli kyse :D!