måndag, augusti 27

BASIC WHITE T-SHIRT

IMG_0218
IMG_0196
IMG_0219
Världens mest basic outfit då ens hjärna helt enkelt inte kan komma på något annat snyggt att kombinera än en vit vanlig t-skjorta, svarta jeans och en svart läderjacka. Kanske världens vanligaste höstkläder men det fungerade. Åtminstone än vanlig dag som den här.

Kolla in omgivningen förresten. Eller troligtvis behöver jag inte säga det, min fina inredning får väl alldeles tillräckligt med uppmärksamhet annars också. Såhär lever jag just nu - i ett otroligt kaos där man nästan inte ryms att gå. Jag antar att storstädning är såhär en stund, snart får jag upp allt onödigt på vinden och resten in i skåpen jag hållit på att städa. Sen är det bara min enorma resväska kvar som väntar på att fyllas. Och dagarna bara går. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

vitsi söt väska! o ja älskar din nya blog design :)

Steffi sa...

dubbeltack ;)