tisdag, augusti 28

THINKING OUTSIDE THE BOX

IMG_02332
Idag tog jag äntligen tag i lådan jag bar med mig hem från Ikea förra veckan.
272
För en gångs skull gick byggandet utan några större problem. Inga fast klistrade sidor i anvisningarna eller felvända delar. Nej, den här gången lyckade jag faktiskt på första försöket. Okej, några metallstolpar och skruvar är ju inte av det svåraste laget att sätta ihop, men ändå. Så, vad är det jag egentligen fått av min fina mamma då?
IMG_02602
IMG_02722
Alldeles - en kärra, ett bord, whatever, till köket. Jag har ju inte direkt för mycket utrymme i min minimala kokvrå, så jag tänkte att ett litet hjälpbord säkert skulle sköta sin uppgift och hjälpa till åtminstone lite. Och, vem skulle egentligen kunna motstå ett turkost metallbord med retro-vibbar? Inte jag åtminstone.

3 kommentarer:

Regina sa...

MEN! hur har du fått tag i den :) ? De sa till mig att den kommer in i oktober..

Regina sa...

..passar ju hur perfekt som helst där :)

Steffi sa...

Ja, jag gick in till Ikea här i Vanda, såg den och köpte den. Mer komplicerat än det var det inte :D Men låter ju ytterst konstigt om de sagt så :o