lördag, september 1

HAIR TIME

Äntligen.
IMG_05872
Äntligen har jag färg i håret igen. Före dagens frissabesök kunde man nog inte överhuvudtaget kalla mitt hår rött längre, snarare guldblont med en röd nyans. Men, nu är det äntligen åtgärdat av min duktiga frissa och det blev precis lika fint som alltid. En liten, dålig bild via en spegel full av fingeravtryck får ni nu, lovar bättre material i morgon av de lockar jag har kvar.

Var i dag förresten på en så otroligt härlig avskedsfest som mina fina kollegor ordnat för mig. Jag blir alltid så rörd, lycklig och obeskrivligt glad när folk gör sånt, fixar till det bara för att göra någon glad. Ordnar fest så att jag skall få äta godis. Säger fina saker för att göra mig glad. Säger att jag inte får bli kär i någon spansk snubbe eftersom jag måste komma tillbaka.

Inga kommentarer: