tisdag, oktober 23

HÅRVARNING!

Photobucket
Hälsningar från en nybliven red head! Det var definitivt på tiden att få färg på mina ljusa fjun och speciellt slippa den där fruktansvärda utväxten. Jag vet inte riktigt varför, men i mina ögon ser det ändå annorlunda ut än det brukar. Fast jag hade med min egna färg från Finland och den svenska frissan här gjorde allt ganska långt lika som min hemma, känns mina toppar ljusare än det övriga håret och mina naturligt blonda ränder syns betydligt mycket tydligare än de brukar. Men det är helt okej, är relativt nöjd med resultatet ändå och troligtvis har min nästan blonda grund något att göra med den lite ljusare röda färgen. Troligtvis är ju mitt hår ändå rätt så ljust igen efter några veckor i den här solen.

1 kommentar:

Katarina sa...

hei mut näyttää hyvältä! ja kohta näänkin livenä!!!! :)