fredag, november 30

ALL WE EVER DO IS SAY GOODBYE

En otroligt vacker, iskall kväll i Fuengirola. De där minuterna före mörkret är det vackraste jag vet, när en klarblå himmel sakta målas från rosa, orange och lila till slutligen jämnt mörkblå. Kvällarna har blivit riktigt kyliga till och med här men fortfarande kan man känna den där söder-känslan när man promenerar längs med stranden bland palmerna och ser ut över horisonten. Och fast jag gjort det minst 50 kvällar under mina månader här är det fortfarande en syn som nära på får tårar i mina ögon.


Så den här overkligt fina synen till ära tänkte jag lista sex saker jag nu tror att jag mest kommer att sakna efter min hemresa om 16 dagar.
fuengirola2
Havet och stranden.

fuengirola3
Alla härliga vänner jag fått som vissa speciellt känns som att jag känt hela livet.

fuengirola1
Varje café och bar jag suttit timtal på.

fuengirola4
Gatorna jag vandrar varje dag och lärt känna utan och in.

fuengirola6
Varje 1 euros kaffekopp, 90 cents nagellack och 3 euros frukost ute på café.

fuengirola5
Min moster.

Inga kommentarer: