söndag, februari 3

INSTAWEEK

Intresserade av att se vad som sparats på min kära telefon under vår första hela vecka tillsammans?
1. Äntligen en lyckad flätfrisyr / 2. Morgonlatte en väldigt trött onsdag
3. På väg till jobbet i världens slaskväder kl. 6.40 / 4. Väldigt bra Torchwood sällskap

1. Fint från jobbfönstret men hemskt när väl ute / 2. Fina Zara
3. Mmm så god tomatpasta / 4. Högklassigt med Katarina

1. Stekt ägg och sallad som middag / 2. Liten nagelstudio hemma
3. Röda naglar för första gången på väldigt länge / 4. Pigg, nyduschad och glad efter en ledig dag

 1. Jättefrukost / 2. Att jobba på dagis har inte en positiv effekt på dagens klädval 
3. Vacker skymning i Dal, Helsingfors  / 4. Smink och allmänt fixande fredagen till ära 

 1. Päroncider / 2. Fredagkväll ute tillsammans med hela stan kändes det som
3. Dagens matinköp på Lidl, allt för bara 12,10€ / 4. Mysig lördagsfilmkväll

Jag kan inte ens beskriva hur härligt det är att ha en hyfsad kamera på telefonen. En kamera som alltid är med oberoende var man är och som ger riktigt fina bilder också. Efter att i åratal haft en telefon med kamera av samma kvalitet som en gammal webcam kan jag inte annat än förbli fascinerad. Har också därmed blivit ytterst instagram addicted som jag redan tidigare nämnde. Vill man följa mig heter jag stefflindroos.

1 kommentar:

Emzi sa...

Instagram är bäst! :D