måndag, februari 4

NOW BRING ME BACK IN TIME

 Bläddrade igenom bilder från den gångna hösten och stötte på de här. De sista, opublicerade bilderna som finns från mina Spanien månader, min sista fredag i Fuengirola. Svart och rätt så tråkigt men tyckte att de ändå var värda att publicera också bara för sakens skull.

När jag tittade på de här bilderna reagerade jag speciellt på några grejs. För det första hur otroligt sjukt mycket jag saknar Spanien för tillfället. Den gångna veckan har överlag av någon konstigt orsak varit lite extra tung och jag har gått omkring och saknat tillbaka konstant. Men nu är det ju så att det i verkligheten inte ens är särkilt länge tills jag skall tillbaka. Men mera om det senare!

För det andra mitt hår. Är ju bara några månader sedan jag gjorde en förändring från det drastiskt sol blekta röda till det mörkare med highlights jag har nu. Jag tycker om mitt hår, jag gör det verkligen, men när jag såg på de här bilderna fick jag så lust att vara ljushårig igen. Sådär guld blond med kanske några olika nyanser. Ja, vi får väl se hur jag ser ut nästa gång när jag traskar ut från frissan!

Inga kommentarer: