fredag, april 19

ONE THOUSAND THINGS TO SEE

Lite reseinspiration från pinterest
I dag är det min sista dag här. I Finland. I morgon bär det nämligen av mot Spanien, mot Fuengirola och nya äventyr. Allt är smått öppet ännu gällandes jobb, bostad, liv överlag, men jag antar att det fixar sig. Det gör det alltid. Och längre är jag inte ens speciellt nervös, smått pirrig i magen bara. Men jag är förväntansfull. Väldigt förväntansfull. Vi får se vad sommaren för mig sig i år.

Men nu skall jag sätta mig bilen och köra till jobbet en sista gång. Blir nog lite ledsamt att sluta måste jag erkänna, kommer att sakna barnen och mina arbetskompisar riktigt rejält tror jag. Men ikväll blir det lite festligheter min sista kväll till ära, återkommer senare med mer om den saken. Ha en skön fredag! Kram!

Inga kommentarer: