måndag, juli 8

HELSINKI-OSLO-MALAGA

Efter mitt lilla Finlands-besök en månad bakåt var det dags att ta mitt pick och pack, och dessutom också min bästa vän, under armen och styra stegen mot Helsingfors-Vanda och därifrån, efter en liten sväng i Oslo, tillbaka hem till Malaga. 


Dagens feelis!

Efter en kort flygresa hittade vi oss själva på Oslos (rätt så tråkiga) flygfält bland alla extremt dyra Pizza Huts och baguett-shops. Jag måste medge att Norges prisklass chockerade smått efter några månader i Spanien och jag var rätt glad att det bara var frågan om en kort mellanlandning.

Dagens feelis!

Ja, dagen därpå. Vi infann oss i Malaga kring tolv på natten, tog en taxi, körde resväskorna hem till lägenheten och gav oss ut för att säga ett glatt hej till alla saknade vänner och förstås för att fira att vi var tillbaka! Och en bra natt hade vi, som ni säkert på min härliga tjejs ansikte kan märka...

Inga kommentarer: