måndag, september 16

My 10 places to see

 Har sjuk resefeber just nu. Kanske beror det på en liten trip i den nära framtiden som ni kommer få höra av mera senare, men hur som helst är jag så taggad på att se och uppleva nya saker att jag bestämde mig för att samla ihop några av mina drömresemål. Och några must-see grejer runt om i världen. Mina 10 ställen att se och uppleva. Förstod under projektet att jag tydligen är starkt besatt av USA och paradisöar.

1. New York City
  
Drömresemålet sedan jag varit 12 år. 5th Avenue, East Village och världens största H&M.

  2. Filippinerna
 Turkost vatten på alla sidor, berg och exotiska växter. Ett paradis.

3. Nya Zeeland
Vi fortsätter med min kärlek för vackra öar.

4. Route 66
Roadtrippa Route 66. Det häftigaste på to-do listan innan jag fyller 30.

5. Amazons regskog
 Att uppleva en äkta regnskog skulle ju bara vara så sjukt häftigt.

 6. San Francisco
Golden Gate Bridge, spårvagnarna och de vackra branta backarna har sin speciella charm.

 7. Miami
 Hej Amerika-freak.

 8. Malediverna
 Vita stränder, palmer, blommor och det jag skulle kalla semester.

9. Venedig 
 Pizza, italiensk glass och gondoler. Allt det där klassiska som ju bör upplevas minst en gång i livet.

10. Grand Canyon 
Något så otroligt man bara måste se med egna ögon.

Inga kommentarer: