onsdag, december 4

Turquoise nailpolish.

Kiko, 2,90 euro

Något jag bara inte kunde lämna när jag såg den i butiken. Klarturkost nagellack. Kostade mig hela 2,90 och var shoppens dyraste haha. Älskar nagellackspriserna här och kan fortfarande inte förstå hur de kan kosta så orimligt mycket i Finland. Men hur som helst tycke jag det här var kanske det häftigaste jag sett så mina andra flaskor fick göra plats för mitt första turkosa nagellack!

Har ni förresten stött på fenomenet matt-tejp som man kan tejpa fast över handryggen i sminkaffären och prova nagellacken på? Hade aldrig mött nåt liknande tidigare men var ju fenomenalt! Äntligen kan man på riktigt se hur färgen kommer se ut på nageln.

1 kommentar:

Emzi sa...

Jag kommer dit med en tom resväska och fyller den med nagellack! På riktigt alltså! ;D