tisdag, december 17

Just a little bit more...

 Orkar ni seriöst ännu? Försök överleva något London-inlägg till. Sedan lovar jag sluta.
Katarinas födelsedags lördag började mysigt med Starbucks mocha.

Och vi styrde stegen mot Westfield shopping centrum. 

Och spenderade där HELA dagen, åt goda hamburgare på Honest och försökte shoppa.

Men vi klarade det uselt. Hade vi inte gått in till Vans store hade vi kommit ut nästan tomhänta. Men som tur lyckades historiens bästa försäljare sticka med några par Vans i våra påsar...

En fiilisbild på väg tillbaka mot hotellet för att fixa oss inför kvällen.

Nämligen lördag och Katarinas 21-års dag hip hurra för den finaste tjejen! <3

Vågade mig på lax&ostron pasta. Det var rätt gott men jag är nog inte är riktigt redo för ostron än tror jag.

Sedan firades födelsedagsbarnet med efterrätt. 

Efter middagen var det dags att sätta igång med kvällens riktiga festligheter.

Vi styrde stegen mot en klubb i centrum jag inte minns namnet på och dansade tills allting stängde och natten höll på att ta slut. Det fanns förresten också kvinnor där fast det inte ser så ut!

Inga kommentarer: